Jak u vás mohu zboží zakoupit?
Náš sortiment nabízíme ve formě časově omezených kolekcí, kdy je potřeba produkt co nejrychleji „ulovit“ a nákup úhradou potvrdit, tak se zboží stává závazně rezervovaným a je připraveno k expedici.
Jak dlouho trvá doručení zboží?
Zboží expedujeme zpravidla do 7 dnů.
Jedná se o nové nebo použité oblečení?
Jsme boutique & oblečení s příběhem – najdete u nás oděvy zcela nové, ale i nošené, avšak s láskou zrestaurované, prané a vyžehlené.
Jak postupovat při vrácení zboží?
Zboží je možné vrátit do 14 dnů společně s údaji (jméno, číslo objednávky & bankovní spojení) na pobočku kamenné prodejny Pohel Úhledu s.r.o., 28. října 212/37, 70200, Moravská Ostrava, poheluhledu@gmail.com. Informujte nás, prosím, písemně předem o vrácení zásilky spolu s číslem zásilky. Peníze Vám vrátíme do 7 kalendářních dnů od doručení na kamennou pobočku Pohel Úhledu s.r.o.
Při vrácení zboží při akci 2+1 nelze vracet jednotlivé kusy, ale pouze celou objednávku a nebo vyměnit jeden kousek za dárkový voucher.
StyleBox, balíček plný pečlivě vybraných kousků oblečení přímo pro vás, nelze reklamovat, neboť je vytvořený na míru každému zákazníkovi.